STRATÉGIAI 
EGYÜTTMŰKÖDÉSEK KIÉPÍTÉSE...


...az egyik legeredményesebb hosszú távú ügyfélszerző módszer 
vállalkozók és értékesítők számára, amit csak kevesen csinálják jól.

2020. ÁPRILIS 06. HÉTFŐ | Budapest

Leaders in Flow képzés 
Business Energy és Business Flow tagok számára önköltségi áron

Miért építs stratégiai együttműködéseket?

Mert az ügyfélszerzés egyik leghatékonyabb módszere. Ha arra törekszel, hogy egyre több stratégiai partner támogassa a munkádat, akkor folyamatosan magas bizalmi színtű beajánlásokkal jutsz el egyre több számodra fontos potenciális ügyfélhez. Képzeld el úgy, mint egy futószalag, amely folyamatosan jól előkészített, minőségi ügyfeleket szállít hozzád. Minél több ilyen együttműködést építettél ki, annál sikeresebb vagy.

Mert abszolút versenyelőnyt biztosít számodra. Megdöbbentő, hogy a hazai vállalkozók (és értékesítők) 94%-ának nincs egyetlen stratégiai együttműködő partnere sem. Egy kiaknázatlan föld, ahová területfoglalási engedélyed van, de nem élsz vele. Az a vállalkozó, akivel stratégiai együttműködést építesz ki, nem a versenytársadat fogja támogatni, hanem téged. A versenyben pedig az nyer, akinek több támogatója van, mert hamarabb eljut a vásárlóihoz - ráadásul bizalmi alapon...  

Mert nemcsak a lehetőségeid tárházát gazdagítja, de a hírnevedet is gyorsabban építi. A legjobb reklám és PR értéke mindig annak van, mikor az ügyfeleid az általuk megbízható ismerőseiktől hallanak rólad. Egyszerűen ziccerbe hoznak...

Kit nevezünk stratégiai partnernek?


  • Azokat a vállalkozókat, akik ugyanolyan ügyfeleknek dolgoznak mint te, de nem a versenytársaid, azaz nincs érdekellentét.
  • A hatásközpontokat, akikkel a te célcsoportodba tarozó emberekkel bizalmi viszonyban vannak, és rendszeresen kommunikálnak  (pl.: fodrász, könyvelő, ügyvéd, stb...).
  • A véleményvezéreket és influenszereket, akik hatással vannak a célcsoportod gondolkodására és döntéseire, mert őket figyelik (pl.: blogger, vlogger, előadó, celeb, stb...).
  • A szervezeti vezetőket, akik egy-egy közösséget összefognak, ahová a célcsoportodból sokan tartoznak (pl.: üzleti közösség, stb...)
  • A rendezvények szervezőit, akik a célcsoportod számára valamilyen céllal eseményeket szerveznek (pl.: konferencia, képzés, stb..,)

D50 Kultúrális központ
Budapest 7.kerÜLET 
damjanich utca 50.


2020. április 6. 14:00-18:00

Mit kapsz a tréningen?

  • Egy szemléletet arra, hogyan ismerd fel a számodra fontos stratégiai partnereket, akik most is ott vannak körülötted...
  • Egy stratégiát arra,  hogyan vedd fel velük a kapcsolatot és hogyan indítsd el az együttműködést...
  • Egy módszert arra, hogyan teremts win-win helyzetet, ami egyre aktívabb és gyümölcsözőbb együttműködéshez vezet...
  • Egy gyakorlatot arra, hogyan tartsd fenn folyamatosan az együttműködést, hogy hosszú távon működjön...
  • Egy készséget arra, hogy a piacod meghatározó szereplőjévé válj...

Az érték, amit kapsz:

A Leaders in Flow egy kiemelt vezetői közösség, ahová csak azok tartozhatnak, akik elvégeztek egy, vagy több Leaders In Flow képzést. Éreznünk és értenünk kell egymást, valamint ismernünk kapcsolatépítés működési elveit, hogy egy nyelvet beszéljünk - ezért ez a belépő a Leaders in Flow vezetői klubba.

Ez a képzés csak a kezdet! A legjobb networkerré válás útja, ahol csapatban, azaz más vezetőkkel együttműködve válhatsz olyan kapcsolatépítővé, akihez szívesen kapcsolódnak az emberek. A Leaders in Flow vezetői klub ezt kínálja számodra. Tartozz közénk, gyere velünk!

Varga István

a Leaders in Flow vezetői klub társalapítója

Istvánról néhány gondolat


Leaders in Flow

A STRATÉGIAI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK KIÉPÍTÉSE...


...az egyik legeredményesebb hosszú távú ügyfélszerző módszer.

2020 április 06. | Budapest

Csak azoknak VALÓ a Leaders in Flow képzés, akik:

  •  gyorsabban akarnak haladni a tevékenységükkel.
  • a célcsoportjukba tartozó embereket akarják magukhoz vonzani, és hosszú távon meg is tartani őket.
  • nem csak jók akarnak lenne, de annak is akarnak látszani.
  • szembe mernek nézni önmagukkal, és folyamatosan fejlődni akarnak.

Azoknak NEM VALÓ a Leaders in Flow képzés, akik:

Teljesen elégedettek magukkal, mert ők mindent tökéletesen csinálnak. Nem pontosak, nem támasztanak elvárásokat magukkal szemben, és akik sosem vállalták vagy akarják vállalni a felelősséget. Nem mernek fogadni magukra az Élet nevű játékban. Aki szerint a csapatmunka csak egy mai felkapott hóbort, és igazából csak azt lehet jól elvégezni, amit az ember saját maga végez el, mert az életet a körülményeink irányítják és ezt nem tudjuk befolyásolni.

A tréning díja

FIGYELEM: 
ha tagja vagy a Business Flow, vagy a Business Energy üzleti közösségnek, akkor az iroda@businessflow.hu email címen kérd el a kedvezménykódodat, számodra 2.900 Ft + Áfa / Fő (bruttó 3.683 Ft) áron biztosítjuk a képzést.

Standard

Belépés 1 fő részére


9.900 Ft + Áfa

(bruttó 12.573 Ft) 

Páros

Belépés 2 fő részére


17.900 Ft + Áfa

(bruttó 22.733 Ft)

Helyszín és időpont

D50 Kulturális Központ

Budapest , 7. kerület Damjanich utca 50.


2020. március 2.

hétfő, 14:00 - 18:00

Regisztráció: 13:30-tól

Vásárold meg a belépőd most!

FIGYELEM: 

ha tagja vagy a Business Flow, vagy a Business Energy üzleti közösségnek, akkor az iroda@businessflow.hu email címen kérd el a kedvezménykódodat, 
számodra 2.900 Ft + Áfa / Fő (bruttó 3.683 Ft) áron biztosítjuk a képzést.

Fizetési módok

Belépődet lehetőséged van bankkártyával és átutalással kifizetni. Átutalás esetén emailben elküldjük számodra a díjbekérőt. Bankkártyás fizetés esetén a biztonságos OTP SimplePay oldalára irányítunk át.

Biztonságos fizetés

Bankkártya adataid teljes biztonságban vannak. A fizetés az OTP SimplePay felületén történik ezáltal mi nem ismerjük és nem tároljuk azokat.

Számlázás

A díjbekérőt és végszámlát automatikusan állítjuk ki, így kérjük figyelj adataid pontos megadására. 

Kérdésed van?

Ha felmerült benned olyan kérdés, amire nem sikerült válaszolnunk, kérünk keress minket az iroda@leadersinflow.hu címen!

Miért éppen a Leaders in Flow, és miért éppen MOST?

A kapcsolatépítés forradalmának kellős közepén vagyunk. Mindenki közösséget, saját brand-et, követőtábort épít. Értékesítők, vállalkozók, akik eddig átlagemberek voltak, most véleményvezérré, influenszerré válnak. Máról holnapra százak-ezrek követik őket azért, mert jól használják a kapcsolatépítés legerősebb fegyverét a stratégia együttműködések kiépítését.